Kolektivní slevy a jejich výhody

Hromadné nákupy se během posledního roku rozšířili do všech koutů republiky. Každý totiž chce slevy. Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň…největší města republiky už mají své vlastní obchodníky, kteří shání nejlepší možné slevy pro lidi z daného regionu. V čem jsou hromadné nákupy tak úžasné, že se tolik lidí u nás rozhodlo během jednoho roku tolik lidí s nimi podnikat?

V čem spočívají výhody pro konečného začátečníka, jsme si vysvětlili na úvodní stránce a navíc jsou myslím všem jasné. Prostě dostanete slevu od 4o% do 100%, což je nabídka, která se neodmítá. Zpravidla se tak nabízejí luxusní produkty, kterým by se průměrně vydělávající člověk většinou ani nedostal. Respektive by mu připadalo zbytečné utrácet za ně peníze. Když jsou ale o půlku levnější, to už je ale jiná písnička.

Co, ale z takového obchodu může mít obchodník? Jakou výhodu má rozdávat své zboží za půlku ceny? Jednak si každý obchodník spočítá svou slevu a minimální počet zájemců tak, aby nebyl příliš prodělečný. Hlavní výhoda však spočívá v geniálním marketingu. Na slevomat se denně dívá velké množství lidí a mnohé produkt zaujme natolik, že jej později využijí i bez slevy. Obchodník má tak zdarma reklamu na kvalitním a navštěvovaném webu. Navíc, každý ví, že neexistuje lepší reklama, než spokojený zákazník. Pokud přijdete například do restaurace a víte, že vás čeká úžasně propečený steak, za který už v tuto chvíli nebude nic platit, máte ideální předpoklady k tomu, abyste se spokojeným zákazníkem staly. Pokud vás restaurace skutečně zaujme, určitě si objednáte něco dalšího za vlastní peníze, případně se vrátíte příště i s přáteli.

Na slevomatu člověk sežene ledacos. Dobré je kontrolovat web každý den nebo si nechat zasílat nabídky automaticky na mail. Nejčastěji se nabídky týkají pohostinství, hotelnictví, a luxusních služeb. Spektrum se ale neustále rozšiřuje, protože zkrátka více a více obchodníkům dochází, že si to vyplatí.